Deelnemen in het samenwerkingsverband ZOOV.
Omschrijving (toelichting)
Aandachtspunten en ontwikkelingen:
- Inzicht verkrijgen in lange termijn ontwikkelingen rond ZOOV op Maat.
- Productontwikkeling van ZOOV op Maat.
Bijdrage per inwoner (totaal gemeente) |
|
Overige bijdragen per inwoner |
Het taxivervoer (WMO, WSW en Leerlingenvervoer) voor Berkelland verzorgd door ZOOV is voor 2019 geraamd op € 1.155.000. |
Kernactiviteiten van de organisatie |
Het aanbieden van een geïntegreerd systeem van aanvullend Openbaar Vervoer (OV) voor iedere inwoner. Daarnaast verzorgt is ZOOV op Maat de Wmo-vervoervoorziening voor mensen met een beperking. Ook verzorgt ZOOV het leerlingenvervoer. |
Coördinatie |
Team Opdrachtgevers (waarbij voor het inhoudelijke deel nauw samengewerkt wordt met medewerkers WMO, WSW en leerlingenvervoer). |
Bestuurszetel |
In 2019 nam wethouder Anjo Bosman deel aan de stuurgroep Basismobiliteit. |
Website |
www.zoov.nl |
Kwaliteit (indicator)
Kwaliteit (label)
Programmabegroting 2021
Kwaliteit (toelichting)
In 2018 heeft het eerste klanttevredenheidsonderzoek ZOOV Op Maat plaatsgevonden. Hiermee is in oktober 2018 gestart en sindsdien zijn 310 reizigers benaderd. Hiervan hebben er 132 meegewerkt aan het onderzoek. Alle reizigers die mee hebben gewerkt geven aan tevreden of zeer tevreden te zijn met de dienstverlening van ZOOV. Ook geven alle reizigers aan dat ze ZOOV zouden aanbevelen bij vrienden of familie. Ook in 2019 is een klanttevredenheidsonderzoek gehouden, waaraan 419 reizigers hebben deelgenomen. De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek waren beter dan in 2018. ZOOV Op Maat wordt beoordeeld met een 8 gemiddeld en 95% van de reizigers is (zeer) tevreden.
Tijd (indicator)
Tijd (label)
Programmabegroting 2021
Geld (indicator)
Geld (label)
Programmabegroting 2021
Toelichting
In 2018 heeft het eerste klanttevredenheidsonderzoek ZOOV Op Maat plaatsgevonden. Hiermee is in oktober 2018 gestart en sindsdien zijn 310 reizigers benaderd. Hiervan hebben er 132 meegewerkt aan het onderzoek. Alle reizigers die mee hebben gewerkt geven aan tevreden of zeer tevreden te zijn met de dienstverlening van ZOOV. Ook geven alle reizigers aan dat ze ZOOV zouden aanbevelen bij vrienden of familie. Ook in 2019 is een klanttevredenheidsonderzoek gehouden, waaraan 419 reizigers hebben deelgenomen. De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek waren beter dan in 2018. ZOOV Op Maat wordt beoordeeld met een 8 gemiddeld en 95% van de reizigers is (zeer) tevreden.