Portefeuillehouder
Joost van Oostrum

Kwaliteit (indicator)

G

Kwaliteit (toelichting)

Voor het project 'Positionering van Berkelland' (promotie, branding, citymarketing) is een marsroute uitgezet met als onderdelen: Identiteit, Positionering, Strategie en Organisatie.
De onderdelen 'Identiteit' en 'Positionering' zijn afgerond en opgenomen in het merkpaspoort van Berkelland, dat de raad op 8 maart 2021 heeft vastgesteld. Er is inmiddels ook een handzame versie van het merkpaspoort aan de medewerkers ter beschikking gesteld.
Het college van B&W heeft 'Strategieën voor de profilering van Berkelland' vastgesteld. Het onderdeel strategie is daarmee afgesloten. Een strategisch actieplan met organisatieopzet ligt klaar om uitgevoerd te worden. Dit is een strategisch actieplan om Berkelland voor bewoners, bedrijven en bezoekers te profileren. 

Vanwege gebrek aan capaciteit/prioritering van de beschikbare ruimte om projecten op te kunnen pakken wordt in 2024 niet gestart met de uitvoering van het strategisch actieplan om Berkelland voor Bewoners, Bedrijven en Bezoekers te profileren.

Geld (indicator)

O

Geld (toelichting)

Het nog resterende projectgeld is niet uitgegeven om bovenstaande redenen.